Elitebruger
Tilføjet:
06-02-2008 16:42:38
Svar/Indlæg:
2576/125
Nu har jeg endelig modtaget alle dele til min nye comp og mangler kun CPU, som jeg regner med kommer på fredag. 🙂 Nå, men der var selvfælgelig lidt start problemer. 😕 Efter jeg monterede det hele skete der to ting.
1. Den ville ikke rigtig pumpe vand rundt
2. Leak!!!
Efter at have studeret fejlene lidt, fandt jeg ud af at jeg havde misforstået In og Out på mit resuvoir. In betyd input til system og out betyd output fra system, jeg havde selvfølgelig sat dem omvendt. Out, som jeg troede var der hvor vandet går indtil system, var der hvor vandet skulle ud. Dette lavede en kæmpe luftboble, som pumpen ikke kunne fjerne, selvfølgelig. Fik drænet systemet, og skiftede slangerne rundt og wupti det virkede. 😀 Problem 2 skyldes at jeg ikke havde efter spændt en fitting på pumpen, så O-ringen kom ind og røre, hvilket forudsagede en leak. Fik den spændt efter og systemet køre nu uden fejl.
Nu skal der bare leak testets resten af dagen for, at sikre mig der ikke kommer flere leaks. Skal lige siges at jeg ikke havde kommet noget hardware i kabinettet da jeg startede, og gudskelov for det. 🙂