bundkort brændte af.
bundkort sendt ind til dem.
der går to måneder.
De finder ud af at det ikke kan repareres.
de tager sig endelig sammen og sender mig et "nyt"
Det "nye" bundkort, mangler manual, kabler, det hele.....
blir sendt tilbage.
Efter ialt 3måneder uden bundkort sender de mig et nyt bundkort... Som sikkert er demo, eller har været brugt......
Alt imens dette foregik, var det rigtig svært at komunikere med dem, de svarede med så få ord som overhovedet muligt, og for det meste var det ikke særlig behjælpeligt det de skrev.
De rykkede hele tiden forventet klar datoen....
De lovede en hel masse, men holdt ingenting.
Skulle finde deres "rigtige" telefon nummer på nettet, for at kunne snakke med dem, for det nummer de har på deres hjemmeside var bogus.
De tog ikke mine trusler om at klage til forbrugerstyrelsen særlig alvorligt, indtil jeg snakkede med forbrugerstyrelsen, og sendte dem en mail, hvor jeg gjorde mine rettigheder klart for dem, og forklarede dem om div. frister ang. reparationer osv.