Overvejer køb af bærbar. Hewlett Packard

Litteratur d.  07. februar. 2008, skrevet af Stepa
Vist: 234 gange.

Stepa

Overclocker
Tilføjet:
07-02-2008 18:59:29
Svar/Indlæg:
394/36
Nu overvejer jeg at aflevere Handelsskolens Bærbar tilbage da jeg konstant oplever problemer de ikke selv kan hjælpe med..
og har kigget lidt på Hewlett Packard - Pavilion DV6653EO Inden fra Happii.dk hvor man kan få en månedlig afbetaling, og vil høre om det en bærbar der kan betale sig at invistere i , jeg bruger min nuværende bærbar til spil af : World of Warcraft, og Counter Strike, så det skal den bærbar jeg skal invistere i selvfølgelig også kunne klare .. Ellers bruger jeg den bare som Medie pc, med at se en masse film og høre en masse musik og surfe lidt rundt .. 🙂
Men hvis det valg af bærbar jeg selv har truffet slet ikke hænger sammen, er der måske mulighed for at i evt. kan komme med jeres mening, eller eventuelle henvisninger / Ide'er til andre ?
Jeg har ikke mulighed for at betale et fuldt beløb for en computer, så det skal helst være med afbetaling ... Tak på forhånd .. 🙂
Trals

Elitebruger
Tilføjet:
07-02-2008 19:52:57
Svar/Indlæg:
472/115
1 hvis du absolut skal låne penge så gør det forh****d i banken. det er og bliver billigst.

2. jeg ville købe en zepto eller lignende med forsikring, da hp er en dyr pc hvis man tænker ydelse pr. krone.

umagarz

Superbruger
Tilføjet:
07-02-2008 21:22:11
Svar/Indlæg:
423/32
samlede kreditomkostning: kr 5.011,00
Bærbar PC: 6.299,00

pris i alt: 11.310,00

- Det er sgu et godt tilbud!!! 🤣 😉

regel nummer ét: lån ALDRIG penge til småting, specielt i butikkerne. godt nok er der ingen rente, men en årlig omkostnings procent på 25 - 50 % er da værre...