Har jeg heller ikke, men faldt lige over det da jeg tjekkede nogle HD3870X2'ere ud. Piger på samtlige af dem!! Det samme gælder deres gamle kort, mystisk?? 😐
#0 Ja. Jeg blev faktisk fristet til at bestille Asus' 3870x2'er 😛 Men fornuft of nærrighed holdt mig på sporet. Så det blev den fra sapphire. De er godt nok ikke ret kønne!
Jeg ville faktisk gerne spørge om man kan få alternative køler-covers/skjolde 🙂
Til dem der ikke har set det- Den fra Asus: (uuh yeah! :P ) Sapphire:
#5 Tror man skal over i noget heatpipe skidt, der heller ikke ser for kønt ud eller nogle vandkøle hoveder. Jeg kan bare ikke helt se pointen i piger med DD på et GFX, der bliver gemt væk i et kabinet!? 😛
#6 Precis. Jeg har heller ikke plexi i mit kabinet. Men... hun er nu uhyggelig! Jeg er ikke sikker på jeg tør gå i seng videne om at der er sådan en i mørket! :P
Måske man kunne lave sit eget klistermærke! Eller fjerne det der sidder der? Så kan man også holde øje med støvet.
Sad jeg også lige og tænkte på heh... Det eneste jeg ser på mine to HD3870'er kort er bagsiden 😛 Men nu har jeg så heller ikke de originale kølere på længere, så det kunne jo være man skulle sidde og glo på de originale!? 😲
ej asus har ramt plet. hun er sku pæn 😀 ej sapphires er altså ikke uhyggeligt, når man kigger på hele pakken der er hele billedet. der er hun nu ikke dårlig 😛 jeg har ikke noget imod det. eheh