jeg har netop fået sat min nye Accelero S1 køler på i dag. Men den rager godt ud over 3870-kortet og som Arctic Cooling skriver på deres hjemmeside, så kan man købe et 12cm SLI kabel fra deres shop
CrossFire-kabel og SLI-kabel er jo ikke det samme kabel - synes bare slet ikke arctic cooling reklamerer med CrossFire kabel 😳 men hvor kan man så købe det i Danmark? For det findes vel heh
Hmm... gad vide om det er muligt at klippe et alm CF kabel over og så forlænge det med nogen tynde tråde og så isolere det med noget silikone af en art? 😀
Anyways, har søgt og søgt på google nu og kan slet ikke finde et der er længere end det alm ☹
Det eneste jeg kunne finde er de gamle CF kabler?
Men jeg tror bare desværer ikke de virker med HD3870? Ville være rart hvis vi lige kunne få lidt respons på den 🙂
Er der ikke et stk. CrossFire-kabel med til hver gfx, tænker kan man så ikke kan finde et sammle-led så man kan sætte de to CrossFire-kabeler sammen til et langt ?
#5 det var da en mulighed. Ja det kan da ikke passe, at man laver en køler til både ATI og nvidia som er så bred, at man skal ha specielt kabel, og så kun laver dette kabel til nvidia... holder ikke i byretten det der :'-(
Så fandt jeg svaret - jeg fik googlet mit spørgsmål på en lidt anden måde og så er der jo altid en som har været en i forkøbet med ens problemer...dejligt! 😉 🙂