Ny mus til notebook

Diverse d.  08. februar. 2008, skrevet af 1holmes
Vist: 177 gange.

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
08-02-2008 07:06:29
Svar/Indlæg:
1375/88
Jeg skal have mig en ny mus til den bærbare og har kigget lidt på den her fra logitech http://www.edbpriser.dk/Produc... Jeg ved bare ikke helt om den vil blive for lille, i forvejen har jeg MX Revolution til min desktop, som jeg generelt er rigtig glad for og som jeg også har overvejet som en mulighed. Men det der tiltaler mig ved VX Nano er den lille (Nano) USB tilslutning.
Ud over de almindelige kontor ting vil jeg også gerne kunne bruge den til spil.
Så hvis der er nogle der har erfaring med den vil jeg meget gerne høre for og i mod.

PFT
Henrik 🙂
sjoestedt

Overclocker
Tilføjet:
08-02-2008 12:02:31
Svar/Indlæg:
504/116

Jeg har den omtalte mus og kan kun anbefale den. Den er super lækker (finish), god kvali og god batteritid.
Det fritløbende hjul er uundværligt 🙂 Bruger den også småt til spil og der synes jeg der er fin repons med de begrænsninger der vil være for den størrelse.

Det er en mindre mus. Jeg har været igennem et utal af "laptop-mus" og det her er den eneste jeg har kunnet bruge i timevis. Så hvis du skal have en du kan tage med så er den genial - nano usb.

🙂

Fonzi

Superbruger
Tilføjet:
08-02-2008 14:46:36
Svar/Indlæg:
262/18
Kan kun sige jeg er enig med #1. Har den selv, de første par dage skulle man lige vænne sig til størrelsen - man hviler ikke hånden på den, på samme måde som en "alm." mus - til gengæld kan man køre den rundt med fingrene alene, hvilket faktisk er overraskende behageligt. Forbindelsen og batteri tiden er suveræn og kan kun anbefale den.