ja hvad skal de sætes til i bios skal jeg bare vælge det laveste har jeg gjort lige pt vil jo gerne havde den så hørt op som mulig min cpu mine ram kan køre rimlig hurdige det er et set pc2 9200
kan se de har 1150 mhz mine ram så er det vil der op til de må kome ikk så er det vil mere mit mortherbort der siger stop ikk ? det svare jo til 575 fps så vidt jeg kan ringe ud`paser det ikk ?
#3 dine RAM kan sagtens klare en FSB op til 500 MHz, som du nok ikke kommer over, så når du skal finde timings skal du bare kigge på siden af dine RAM, det står somregel på dem, og så ved du hvilken timing at de kan klare på 1150MHz...
#7 gratz saiot - det var de først 600mhz's OC 🙂 Så tager vi lige de næste 600mhz også. Det kunne være et fint mål at have dig synes jeg - ved dog ikk lige hvad du har af luftkøling?
8# ja vile være et godt mål men ham jeg købte den af havde den kun på 3,2 på vand så... har en Scythe Infinity som køler men gleder mig til jeg får nyt mortherbort og får finger i en Q9450 så der håber jeg på at kome der op af :yes:
men lige en ting har lige spillet lidt NWN2 efter noget tid 20min så går den ud af spilet og siger der er sked en fajl og programet luker det er ikke pogron af mit OC ? for den kan jo køre prime95 i 1 time uden problemer ?
10# hemm under prime95 blev den max 57c men hvodan kan den luke ned i NWN2 der jo ikke er til 4 kernet og vil ikke kraver vildt meget af cpu mens prim95 køre 1 time uden noget men prøver at skruge ned for mhz 😕