Det fedeste var nok det forhold de har hehe :D Er jeg den eneste som har lagt mærke til at hende Anne bare er for vildt skudt i Søren :D? og han bare er så fucking kold og uinteresseret :P? hehe, men skide nuttet sammen 😲
15# jeg syns faktis det er meget sjovt at se og nolge synger faktis rimlig godt men vis du stiker det son op 200kr mendre i lecens vs X faktort så vinder 200kr 🤣
Det kan du have ret i skal du så også se det næste prog he he. Jeg har nu ikke kunne undgå at se rekvalme for det og det var ligesom nok til mig,men navnet sagde mig ikke noget lige før.Men nu er jeg med på hvad der er.
Søren og Anne - hehe ja de var som Blackmann sagde det: total "Keld og Heick"
de var plaget af at være x-kærester - det er så trist at se på er det og stivnende kedeligt - jeg fatter ikke at Lise overhovedet røg i til knockout, da alle dem som performer i grupper var så piv ringe
Hatten af for Heidi, som sang Tim Christensens drøn-svære sang til UG plus 😎
OT: øv hvorfor blev tråden "hvad du hellere ville gøre end at købe AMD" lukket? det var da ellers bare ment sjovt og kunne være genialt at få den genåbnet her en fredag aften. Jeg har helt flad af grin efter 0#+#1 og især af #4 hehe verdensklasse
Jeg ville hellere give 100.000 kr for en flybillet for at komme til LIVE-marathon-koncert med Søren og Anne på Antarktis, kun iført hullede boksershorts. Og bagefter skulle jeg svømme hjem og drikke 3 liter motorolie i en sauna...
Basim er for tikker agtig, men jeg synes nu at Søren og Anne var søde :P Raiden, ja puhaa :P Med hende shrek, hun er godt nok grim, men hun synger fandme godt :D