#2 Ydelsen er jo egentlig ikke rigtig bedre :s Kun passivt. Det skal jo kun ses som en slags legende der lige får lidt PR over sig, den ER flot, den ER af rigtig meget kobber og jeg ville da også synes den ville være sjov at ha', men hvis jeg skulle ha' en performer ville jeg tage 120 extreme..
jeg syntes nu den er et stor skrummel , uanset om den er i det ene eller den andet metriale. nej tak jeg vælger denne istedetfor. http://www.coolerkit.dk/produc...
#6 kan ikke være mere enig,jeg kunne knapt lukke siden på mit kabinet(thermaltake xaser 2)og ydelsen står ikke mål med størelsen den zalman 7700 cu jeg har nu yder bedre og fylder betydeligt mindre.
Moderator
Tilføjet: 09-02-2008 16:28:50
Svar/Indlæg:
7881/1165
Da vi var på CeBIT sidste år, fik vi at vide at ydelsen er ca. den samme på de to, og at den eneste grund til at de laver den i kobber er pga. efterspørgslen. Jeg har en i alu, passiv, og jeg er rigtig godt tilfreds.
Diamanter er faktisk ekstremt godt varmeledende. MEN - jeg ville nok bruge pengene på kræfter til maskinen, istedet for at have sådan en blærerøvs køler 🤣
...Rettelse... Diamanter er ikke gode til at lede varmen fra f.eks. en cpu og til luften. Diamanter flytter varmen bedre end de fleste andre materialer, men er ikke god som luftkøler.