Har lige købt et nyt grafikkort. og har sat det i min computer. men den vil ikke starte op nu. Grafikkortet køre, blæseren drejer, der er sat strøm til i begge kabler til gfx kortet. har sat det i pci-e slotte på bundkortet, og computereren starter også op, dvs. den stænder der er strømp på alle blæserne køre. men den vil ikke komme frem med start op skærmen (bios start) hvad skal jeg gøre er det noget jeg har gjordt forkert ??? det er mega neder lige brug en masse penge på gfx kortet og det vil bare ikke virke.
Det kan meget vel være dit mobo som er problemet. Jeg har samme problem med et Inno3D 8800GT kort. Endten skal du købe et kort som kun er PCI-E or ikke PCI-E 2.0, eller købe nyt mobo.
Nixen... ikke alle mobo kan håndtere PCI-E 2.0. Check dit chipset og se så via denne liste om det er understøttet. Siden er på hollands, men du kan se længere nede i nogle tabeller om det virker.. Hvis did chipset er sat til 1.0a, så er chancen 50/50 for at et PCI-E 2.0 kort kan køre. Mit Biostar pt890 kan feks ikke (det er det nederste i tabellen)
#16 har selv lige bestilt et ASUS 8800GT, og mit mobo er et asus p5k, men vil det så sige at jeg ikke kan bruge det gfx på det mobo? (ud fra den liste som du linkede til)