Parknet ... kunne de mon ikke komme en tur til Næstved? Jeg har fiber gennem Seas-NVE, og har prøvet FastTV og Dansk Bredbånd, hvor den sidste kører bedst. FastTV har heller ikke Viasat TV programmer, så ingen Prison break gennem dem 😕 Det kan Dansk bredbånd dog godt klare, men som en skriver "en settop boks pr TV" da der kun er een "tuner" i boksen, kan man kun optage fra den kanal man ser samtidig på TV, ligesom der ikke er timer i settopboksen, så man kan ikke sætte den f.eks at optage film fra TV2 kl 22, og så senere skifte over til TV3 og optage en film kl 2:30, der skal man sætte vækkeur, selv stå op og skifte kanal på boksen inden kl 2:30. Det er latterligt, at sådan en "moderne" virksomhed ikke kan levere en bedre TV-boks. Supporten på deres Internet har jeg ikke noget at klage over, men deres TV er ikke for godt. Vi oplever frysninger på mellem 1 sekund og op til flere minutters varighed. Vi har fået målt kabler igennem, vi har prøvet 3 forskellige bokse uden held. Det skal dog siges til DB's ros, at vi så heller ikke har betalt en krone for Viasat guld pakken fra September til 1 Februar pga denne fejl, men irriterende er det alligevel.
Jeg har lige pt en 10/10 forbindelse, og 😳 µtorrent 😳 kan faktisk komme op på 1,25 Mb/sek begge veje samtidig hele døgnet, så deres net er ikke underdimentioneret til 10/10. Jeg har selvfølgelig kun prøvet µtorrent som test, da jeg ikke kan finde en hastighedstest til 10/10 eller 25/25. Nogen der kender en pålidelig hastighedstest begge veje SAMTIDIG, og som kan klare min. op til 25/25?
Hastighedstesten hos TDC er pi... unøjagtig når man kommer over 8 mbit (det skriver de også selv på deres testside til ADSL)