Hvilken bærbar?

Diverse d.  10. februar. 2008, skrevet af Duzty
Vist: 255 gange.

Duzty

Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2008 12:14:44
Svar/Indlæg:
216/94
Ska hjælpe en kammerat med at finde en fin bærbar!
Men hva ska vi kigge efter?
Den skal selvfølgelig være rimelig hurtig 😛
Den vil primært bare blive brugt til at surfe på nettet og downloade med, så masser af plads vil være godt!
GFX er der ikke de vilde krav til da, den næsten ikke vil blive brugt som spille maskine, men den må meget gerne have TV-out, så den kan kobles til projektor.
Men generelle krav:
Rimeligt meget plads.
Ska ku køre Vista.
Skal være rimelig hurtig.
Støjsvag.
Også skal den ikke begynde at halte helt vildt bagefter om et par år, nu når den kun ska bruges til disse ting!
Pris max 5-6kg!

Evt. nogle links, eller gode råd til hva man skal kigge efter, specielt mht. til CPU!
hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2008 12:28:05
Svar/Indlæg:
7263/260
#0 Kig på www.zepto.dk - gode bærbare til billige penge 😛

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2008 12:31:52
Svar/Indlæg:
1375/88
#0 Samme produkter, bare tit billigere www.zeptoeksperten.dk

Duzty

Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2008 13:10:00
Svar/Indlæg:
216/94
Syns ikke lige jeg kan finde noget på Zepto.
Men hva med denne her? http://www.edbpriser.dk/Produc...

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2008 13:13:43
Svar/Indlæg:
1375/88
Kan naturligvis kun tale for mig selv. Jeg har det sådan med ACER som jeg har det med Getmore. Kunne aldrig finde på at bruge nogle af delene.

Duzty

Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2008 13:22:00
Svar/Indlæg:
216/94
Hmmm... Hva fejler en Acer maskine da`?

Gr00wer

Overclocker
Tilføjet:
10-02-2008 14:35:23
Svar/Indlæg:
200/19
er generelt dårlig kvalitet, alle jeg kender med acer har kun haft problemer 😐

men må desværre indrømme at jeg har oplevet præcis det samme med zepto.. min egen zepto 6214w har der været følgende problemer med:
1. én harddisk brændt af
2. bliver alt for varm, er omkring 60 grader idle 😕 så den lukker ned ligeså snart du starter et spil med bare lidt grafisk arbejde til grafikchippen.. og zepto's løsning var at jeg squ skifte grafikbios, men når man gør det ryger garantien 😕

min søsters zepto bliver også meget varm, en lille ting som fingeraftrykslæseren virker ikke og kan ik komme til det på trods af nye drivers til den og alt mulig..

kunne blive ved men sys det siger sig selv.. det er ik særlig go kvalitet og service, men kan jo være jeg har været uheldig :no:

men til gengæld kender jeg en masse med HP bærbare, og har faktisk ik set eller hørt nogen problemer med dem så prøv at finde en der

Dan9L

Overclocker
Tilføjet:
10-02-2008 17:27:35
Svar/Indlæg:
116/29
Evt. denne her: http://configure.euro.dell.com...
Kender en der har den og den skulle køre som en drøm.
Du kan evt. lægge en større prosessor i og en større harddisk, det ændre ikke meget i prisen.

Dann1

Overclocker
Tilføjet:
10-02-2008 17:47:15
Svar/Indlæg:
111/25
#6 Det lyder til at du har været uheldig. Der er mange på mit gymnasium der har zepto, og alle virker upåklagelige. Jeg har haft rma 2 gange, men det var begge gange min egen skyld, og jeg må sige at det var super service! Der gik ikke engang 1 uge fra jeg havde sendt den til den var hjemme igen.

Jeg anbefaler gerne zepto. Og HP kender jeg også en masse der har, og der har jeg heller ik hørt problemer. Hold dig fra acer, kender os mange der har problemer med dem.