Hellgate: London - F****** Tower of London!

Spil d.  11. februar. 2008, skrevet af Whatever4ever
Vist: 436 gange.

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
11-02-2008 05:28:19
Svar/Indlæg:
415/86
Hey there...

Hvordan i h****** ovs. får man bugt med den store klods af en mob der bare vader rundt i ring og spawner et hav af andre mobs i tide og utide, selvfølgelig lige når man er ved at få den ned med nakken ?
Klar over man skal tænde for de dér Turets eller hvad de nu hedder, men man kan sgu da ikke være 3 steder på en gang!...
MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2008 11:50:49
Svar/Indlæg:
2576/125
Sikker på det ikke er en gruppe quest

xponic

Overclocker
Tilføjet:
12-02-2008 21:00:53
Svar/Indlæg:
107/0

Vis det er den der minder om en tree ente(ringenes herre) så løber du bare rundt og aktiver de der guns som, er rundt omkring når strålerne har ramt den en del gange så skrumper den og så kan du såre den. Men du skal være hurtig for den vokser hurtig igen, det tager et stykketid for du skal jo også holde de andre på stangen(det tager et lille stykketid at nakke han men han er mega langsom og nem at undgå). Jeg nakkede ham med min Engineer det var let.

Nahh det er ikke et gruppe Q(slef blir det lettere når man er flere om dyret).

Whatever4ever

Superbruger
Tilføjet:
12-02-2008 22:35:03
Svar/Indlæg:
415/86

Du har ret, kender dog intet til Ringenes Herre. 🙂

Blev stædig og prøvede bare et utal af gange, men det lykkes til sidst - problemet er at når Dyret krymper og bliver sårbar, så spawnes der samtidig et hav af andre Beasts som selvfølgelig gør hvad de kan for at forhindre en i at nakke den store, samt aktivere Turrets'ene. 🤣

Men som sagt, det gik efter nogle forsøg. Men thx anyway. 😉

Apropos Hellgate, men alligevel lidt andet:

Har fået nyt grafikkort og sat spillet til at køre alt i high, men oplevere tit det "hakker" især ved brug af portals - har en mistanke om at det er mine "kun" 2GB RAM der er årsagen, da jeg kan se at spillet + det løse bruge +/- 98% af rammende - Vil det være en ide at smide flere Ram i maskinen og så ellers tro på det så køre som det burde?

Har 2-3 gange oplevet at Hellgate fryser og "svare ikke" så genstart af maskinen er nødvendig, andre der har været udsat for dette?

xponic

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2008 20:30:04
Svar/Indlæg:
107/0

hmm jeg oplevede nogenlunde det samme efter jeg skiftede fra ATi HD2900pro 1GB til Nv 8800GTS-512(G92), senere fandt jeg udaf at jeg nok havde OC mit kort for højt så jeg satte den ned til 770MHz core og det løste problemet tror jeg da(har ikke spillet HGL så meget mere da jeg har gennemført spillet og jeg synes ikke rigtige det fanger en ligeså meget som, D2(der er for meget WoW over det).

Men ja det spil bruger en hel del ram det kan man især se når man hopper udaf spillet og vil køre noget andet. Måske ville det hjælpe at OC dine Corsair ram el. stramme timing ville måske også få spillet til at køre mere flydende. Mine Ram køre DDR2-760 3-4-4-15(std er 800 3-4-4-15, men jeg har OC min cpu til 3,4GHz divider 1:1).