hej...efter at have monteret vandkølingen, gider computeren ikke at starte, jo man kan godt tænde den, og bundkort lyset virker, men skærm,tastetur får ikke firbindelse....hjæælp!
jamen, alt får jo forbindelse undtagen tastetur og skærmen... Min mus får signal(USB) og cpu'en bliver varm....rammene er kolde(nok fordi computeren ik starter)
1 RO PÅ... Det er ikke verden undergang og husk nu på det :yes:
2 Jeg har installeret vandkøling mere end et par gange og en gang ville maskinen ikke starte op. Lidt ala det du beskriver. Prøvet og prøvet at få den til at starte men den ville ikke. Skilte det hele af og samlet systemet med en luft køler . Det virket fint. hmm.
Endte med at jeg ved et tilfælde så køle hovedet næsten rørte en kondensador og ved at skubbe lidt til den , virket systemet fint.
Ergo. Det kan være mange fejl muligheder og mange løsning men prøv en af gangen 🙂
Tag ALT ud, ALT bundkort everything, og start med at sætte én ting i af gange og DOBBEL tjek at det sidder som det skal! Sørg for der ikke er komme vand på nogen af delene!
Selv om det ikke er ledene så bliver det ledene lige såsnart det kommer i kontakt med skit såsom støv og andre ting så pas på med at sige at det ikke er ledene og hvis du har kommet antikorrosion middel eller farve i så er det også ledene