Ja, så må jeg vel også melde mig på banen ❤
Det første lort jeg har lavet, har godt nok ikke decideret noget med hardware at gøre, men i får den alligevel.
Jeg havde lige fået pappas gamle computer med 233 MHz processor 😲 (fik den i 2003) Jeg anede ikke en kæft om at være på internettet dengang, så jeg klikkede bare rundt på alle mulige ''sjove'' sider og klikkede på div. popups, samt downloadede i hovede og bagparti. til sidst endte det med at m
jeg fik en grim rød skærm i hovedet ved opstart, hvor der tod at der var virus, og den ikke kunne fjernes, HURRA 😀 (somsagt anede jeg ikke en kæft dengang). Virusen ødelagde desuden også Norton, så man ikke kunne åbne det og scanne. Jeg tænkte ikke videre over at jeg bare kunne downloade et gratis et (dum som en træbænk ikke!?) til sidst var der så meget virus lort på harddisken at den ikke kunne starte op mere 🤡 Kæft min pappa blev mobset 😛
Nå.. Så var der ogå den hvor jeg skulle prøve at se hvad der skete, hvis man trykkede på den lille 230 -110 V switch omme på PSU'en UNDER DRIFT!! 😲 . Det endte med at jeg røg mig skæv i røg fra en brændt strømforsyning, og hele PC'en kom på lossepladsen...
Jeg har også for ca 1 år siden præsteret at brænde mit røvstens bundkort af, fordi jeg var 180% sikker på at jeg havde vendt og stoppet RAM-blokken HELT i, men ak.. Der gik ild i lortet mildt sagt, og en slem odeur af brændt ramsokkel kunne inhaleres på mit værelse. 😳
Så har jeg vidst ikke lavet andre ulykker.. i hvert fald ikke indenfor computer.. Jeg har lavet utallige på mit arbejde, men det behøver vi ikke snakke højt om 😳