Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2008 09:37:54
Svar/Indlæg:
342/54
Indimellem når jeg genstarter min søde lille computer får jeg en BSOD.
Normalt når der kommer BSOD låser computeren så man kan se hvilken driver der har forårsaget BSOD, så man har en chance for at fejlsøge MEEEN.
Når jeg får BSOD genstarter PC'en lynhurtigt, og det eneste jeg når at se er at der står noget med "IRQ Equal or less" eller deromkring.
Bliver BSOD fejl dumpet til en logfil eller kan man gøre andet for at identificere fejlen?
Baggrundsinfo:
Hvis ikke der kommer BSOD umiddelbart i forbindelse med opstarten, altså inden windows er færdig med at loade ind selvom jeg er kommet ind i windows, kører PC'en klippestabilt.
Jeg kan ikke fremprovokere fejl igennem diverse stresstest.
Det synes jeg styrker mistanken om at det er en fejl der sker indimellem når der loades et eller andet ind under opstarten.
Jeg kan indimellem lugte at nu kommer der en BSOD, f.eks. hvis jeg åbner outlook eller et andet program, begynder den at loade det men der sker ikke rigtigt noget, så kommer der kort tid efter en BSOD.
Mus og tastatur fungerer fint, så det er ikke sådan at PC'en fryser og derefter kommer der BSOD.
Igen når først windows er færdig med at loade/brumme efter opstarten og der ikke har været fejl, så kommer der heller ikke fejl.
Sikke en rodet omgang, sig lige hvis jeg skal uddbybe eller forklare noget ordentligt