Mine køb

Diverse d.  13. februar. 2008, skrevet af HalfLife2
Vist: 268 gange.

HalfLife2
 
Overclocker
Tilføjet:
13-02-2008 14:42:51
Svar/Indlæg:
659/20
Nu har jeg fået et skibsladning vare hjem fra 4 forskellige firmaer.
SHG - mobo + gfx
Coolerkit - slange + fittings + køleblok + addiv
Komplett - ram
GetMore - skærm + hdd + kabel

Jeg bestilte alle delene søndag aften og betalte via VISA.

Søndag: Modtog mail fra alle firmaerne angående orderbekræftigelse
Mandag: Modtog mail først fra Komplett om min vare var sendt + tack and trace nr.. Så mail fra SHG ang. afsending - Track and trace ville blive sendt kl. 22:00 - de kom aldrig. Så kom et fint brev fra coolerkit om at en vare var udsolgt og at de kom igen inden for 3-5 dage.

Tirsdag: Modtog pakken fra SHG.dk. GetMore sendte et brev ang. afsendelse af pakke + track and trace. Så sendte Coolerkit sit brev ang. afsendelse + track and trace.

Onsdag: SÅ kom the ultimate day. Modtog pakkerne fra CoolerKit, GetMore (uhyggeligt, men sandt) og komplett!



Indpakning:

Min rating (ud af 5):

SHG - 4,5 - Indpakning: Ganske god, intet at klage over. Super hurtig levering. Manglende track and trace nr. fjerner dem fra 5 stjerner!
Coolerkit - 5 - Indpakning: Rigtig god. Alt forløb perfekt. Jeg bestilte 1m slange, jeg fik 101cm! + jeg fik 2 tyggegummi oveni købet!
Komplett - 3,5 - Indpakning: God, det var lamieret ind i pakken. Altså ingen anti-vibrationer. Ellers var det upåklagelig. Synes at komplett var de hurtigeste til at ekspedere mig.
GetMore - 4 - Indpakning: Perfekt. Alt undtagen skærmen var pakket upåklageligt ind (forståeligt nok). Fik ingen faktura tilsendt ud over den pr. mail. Men klart en GOOD 2 GO! fra mig.

Har ikke haft mulighed for at teste for DOA'er..

Håber i kan bruge det til noget.