Jeg har den selv, og der har ikke været nogen problemer overhovedet. Plus du kan med GL modellen smide en anden firmware på, hvor du kan skrue op for sendestyrken, altså rækkeviden i routeren. Meget fed feature. Har godt nok ikke testen så meget, den skal gøres til sommer, så jeg kan finde ud af hvor langt den rækker udenfor. 😛
#3 Jo, det skal man. Og det er der problemet er for mange. Fordi så skal alle modtagere i alle maskiner skiftes ud. Men jo #2 man får bedre rækkevide og hastighed med n. Men når du også skal have nye modtagere, kan det tit ikke betale sig.
#5 gode bud, men jeg har ikk N modtager og mit behov er ikk lige til at det skal gå super hurtigt og jeg skal kunne sidde i den anden ende af byen , så tror det er for mange penge for noget jeg ikk kan bruge (:
den billigste måde er at tilmelde dig wippies , men så skal du dele dit inet i 12md...
well mange PreN teknikker virker også med almindeligt G udstyr, så lidt ekstra vil man få ud af det.. desuden kan det være du får noget rigtigt N udstyr på et tidspunkt.. så det er måske lidt dumt at spare 200 kr. her og nu ?
har selv WRT300N , ikke imponeret over hastighed og stabilitet (er dog stabil nu, med lidt tweak af settings) , men ok, det er også en af de første version 2 routere der er .. så det kan være de har fået styr på det.. (fik den af arbejdet).. ville nok selv købe en asus WL500W, men er overkill hvis du ikke vil dele HDD og printer på netværket..