Nu ved jeg godt at den måde #20 post fremgik på var helt forkert, men der er jo noget om at en del af den religion åbenbart ikke er klar til resten af verdenen, hvor ytringsfrihid desværre står først på programmet. Det er meget fint at vi skal respektere deres religion, hvilket vi da også til en vis grænse også kan, uden tvivl, men det bliver simpelthen nød til at være gensidigt, ellers må man bare sige stop. problemet er så igen at vi kan ikke undvære deres olie, og de kan ikke undvære vores nødhjælp, nato støtte osv.
Giver også #36 ret i, at religion ikke har bragt meget godt med sig. Kan ikke nævne mange gode eksempler der taler for religion, men til gengæld er to hænder nok ikke helt nok, når jeg skal tælle de krige den har startet. Ja og se på Danmark. Vi klarede os da MEGET bedre som vikinger 😛
Jeg kommer sådan til at tænke på om de ikke også burde føre en hetch mod google... Man kan sagtens finde billeder af muhammed med deres billed-search. Kunne faktisk være sjovt hvis de gjorde.. google ville sikkert bare købe Iraq eller noget i den stil 😀