I øjeblikket overfører jeg lyden vha. det medfølgende kabel, som har et orange, sort og grønt stik. Men Z5500 understøtter jo som sagt diverse former for digital lydoverførsel. Jeg har fx et optisk digitalt kabel fra min PS3 og så til Z5500 - og dette virker smadder godt!
Problemet er bare det, at jeg ikke har en decideret optisk digital indgang på selve lydkortet - men det har jeg på Z5500. Kan jeg så alligevel opnå digital lydoverførsel, hvis jeg har et stik, som består af et minijack-stik til lydkortet - og så i den anden ende af stikket en optisk digital eller koax indgang? Fx. sådan et stik herhttp://www.av-connection.dk/?C...
Jeg ved godt det lyder lidt roddet, men det ville være dejligt hvis det kunne lade sig gøre 🙂
nej det gør du ikke den digitale udgang på dit kort deles med microfon indgangen der er INGEN optisk udgang på du skal bruge COAX indgangen på dine højtalere og så det kabel du selv linker til så sætter du bare udgangen til digital i driveren og og sætter input i højtalerne til coax så har du digital lyd 😀
#3 ja det er der også men udgangen på dette kort er en RCA udgang hvis du skal bruge den optiske indgang på højtalerne skal lydkortet være forsynet med en TOS-LINK udgang