hej jeg tænkte jeg vile prøve at se hvor meget jeg kan kome op på i FSB på min bunkort men ved ikke hlet hvordan jeg gør det skal jeg abre sæte min multiplayer et tak ned og så elelrs bare sæte fsb op ind til det bliver ustabilt når man hever FSB så siger de klove at NB skal ahvde mere strøm hvad vil i forslå jeg sæte den til jeg kan vælge imelem 1.25 1.40 1.55 og 1.70 har i andre gode råd så kom frask
ps skal cpu også havde mere voldt når hastigheden er lavere på grund af lave multiplare men med hørje fsb det er jo ikke max cpu men max FSB jeg vil finde håber på lidt hjælp :yes:
Sæt din multiplier ned til f.eks. 7 - så har du godt med spillerum i forhold til cpu.
Dernæst sørger du for (selvom du har gode ram (: ) at rammene ikke rammer max - det gøres med din ram-divider i bios.
Dernæst begynder du at sætte din fsb-hastighed op. Du skulle vel gerne kunne løbe 400+ uden problemer. Men sæt din fsb op med 5-10 mhz og start system og kør en test. Så ser du om det kører stabilt (brug evt. OCCT - det tager ½ time - det giver et rimelig godt billede af det). Når du sår får problemer med systemet har du nået max fsb - så skal du finjustere til den eksakte fsb.
hvad med NB skal man ikke gøre noget der vis det skal over 400 ? og med OCCT har et underlig problem med at i testen bliver mit skrive bort helt vidt i noget tid men mine sorte proseslike er der stari og den srkiver ikke noget om ustabilt eller noget noget du har oplevet ? 🙂
4# hvad mener du fårstår ikke lige hvad du porster men har ikke vand på den enu som sagt liger det bare i en kase til jeg får nyt kabinet :yes: men har luft på cpu
9# fårsåt det nu ikke helt hvad mener du så med max 'OC på vand er det du har skravet så ikke vis jeg havde vand på NB og ligne og hvad betyder X63 og X67
11# ja ja men du svare ikke på det jeg er mest bekømert for hvad mener du når du skriver MAX OC med vand gider jo ikke pile med min Volt til NB og andet vis det du har fåslået er vis jeg har vand kølet chipset for lige nu er alt stok kølet undtagen cpu og GFX som er luft :yes: