#7 - Jeg mener da man har ret til at være utilfreds over et produkt som ikke lever op til ens forventninger, og hvis ikke man brokker sig på en eller anden måde, hvordan skulle folk så vide det?
Det hedder "internettet" og der er ytringsfrihed, og folk har ikke en lavere værdi bare fordi de bruger mindre tid på at glo på blade i skoven, end visse andre.
------------------------------------------
Jeg har ikke spillet NFS ret meget før Underground kom. Underground 2 er suverænt det jeg har brugt mest tid på, men Most Wanted synes jeg også er ret godt lavet selvom følingen med bilen er gået en del i fløjten.
NFS spillenes styrke har aldrig været races, men de forskellige modeller af free roam. I Underground 2 var det outruns og i Most Wanted er det tilføjelsen af politibiler.
Bounty Runs på 10+ millioner, tager en del tid og kræver en del af spilleren - og det synes jeg er et fedt aspekt af spillet.
Carbon spillede jeg i ca 20 minutter, så blev det kedeligt... RØVkedeligt....
Pro Street brugte jeg vel en time på, så fandt jeg større tilfredshed i oprydning eller toiletbesøg...
GTR2 spiller jeg på regelmæssig basis, men stort set kun Nürburgring Nordschleife da jeg skal ned og køre på den i år. Jeg var dernede sidste år i bil, men i 08 bliver det på MC.
LFS siger mig intet, ligesom rFactor... Der er for dårlig grafik og for ringe lydside...