NFS - back to the roots - endelig.

Spil d.  16. februar. 2008, skrevet af hightower
Vist: 449 gange.

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2008 01:51:09
Svar/Indlæg:
2440/66
CF

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2008 03:39:03
Svar/Indlæg:
4689/105
HOLD KÆFT DE HAR TAGET LANG TID OM AT SE HVOR RØV DERES SENESTE SPIL HAR VÆRET! :no:

Det bedste spil de har lavet i NFS-serien er i mine øjne Underground 2.

I Most Wanted fjernede man drift og RIGTIG drag-race (De 2 fedeste slags løb i mine øjne). Stylingen på biler røg sku også en god tak nedad (Man kunne ikke gejle bilerne særligt meget). Man man indførte så politijagter, men hva fanden hjælper det, når man fjerne det fede fra de gamle spil?!

Carbon blev for nemt (Jeg kan gennemføre det på en dag, og dette er blevet et problem for de fleste af EA's nye spil. Crysis klarede jeg også på én dag 😕). Der lavede de så noget costumizing til body-kits og andre ting (det var da ok). De fjernede så drag-race (HVAD FANDEN ER GADERÆS UDEN DRAG?!?! :no:).

Pro Street: Jajajaja, som man nu troede det ikke kunne blive ringere end Carbon, fandt EA nye måder at fucke lortet op på. Ja, nu er det ikke gaderæs det handler om mere. Nu er det baneræs med tunede biler. Pro "STREET" min bare røv! :no: Der er heller ingen fede biler at se på mere, ud over den man selv har, for de andres biler ligner noget der har været offer for Bruce Lee's kampsportstræning. Politiet er hellerikke med heri (hvilket jo så også er klart når man ikke køre på gaderne). Det er af en eller anden grund også blevet utrolig kedeligt at gennemføre, jeg ved ikke hvorfor men jeg går død i det hele tiden. Det eneste gode de har lavet i dette spil er grafikken og at spillet er blevet lidt mere realistisk.

Det var så min mening om det bræk EA har spyttet ud af røven for tiden! De tænker ikke på andet end at spillene bare skal på gaden. Fuck da om forbrugerne kan gennemføre det på 2 dage. Bare de får solgt noget. De er jo så brandede at de kan sælge alt til os spassermongoler (kunder). Prøv også at se hvor mange fejl der efterhånden er i de spil de udgiver.

Retro

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2008 03:55:00
Svar/Indlæg:
1643/172
EA var så hurtigt ude med Pro Street at de havde glemt Lan support lige som de havde glemt det i tidligger udgaver af FIFA osv. Men der er kommet en patch mod dette, men stadig flovt at udgive et spil uden Lan support. Bare fordi man vil tjenne så mange penge som muligt. Det er EA's motto, men er spændt på at se hvordan EA vil tjenne penge på det næste BF spil som skulle være gratis. Om man vil se de vilde reklammer ingame er jeg lidt spændt på, men nu må vi se med Battlefield heros hvordan det bliver.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2008 10:29:06
Svar/Indlæg:
8762/174
Godt jeg stadig sidder og leger med NFS 3 Hot pursuit det er efter min mening det bedste NFS spil som er udkommet. Det er ved at være gammelt men det kan stadig underholde mig 😀
Men hvis det kommer bare på nogen måde til at ligne de gamle NFS spil så kan det kun blive godt.

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
16-02-2008 12:18:22
Svar/Indlæg:
15982/637
#3: Helt enig NFS-3 er IMO det bedste spil i serien af "street racing mv" typen, men jeg er også vild med NFS Porsche... alle de senere spil i serien har sagt mig meget lidt. NFS Hot Pursuit 2 var da sjovt nok, men langt fra fangende.

zet00r

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2008 13:05:36
Svar/Indlæg:
1106/30
EA = PENGE > GAMEPLAY > BUYER

ren PR stunt

fatter ikke folk køber deres fucking skod bil spil serie til NFS, mere til grin kan det ikke blive

fis ud og køb et g25 wheel, fix disse spil

Live for speed
test drive unlimited <- det er okay på hardcore.. men det er slet ikke tæt på LFS
GT-RII

og der er mange andre fede bil spil... kan dog ikke lige komme på flere ( det var de 3 jeg spilled tilbage i 2007 med g25 før det blev solgt )

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2008 13:53:31
Svar/Indlæg:
8762/174
Colin mcrae dirt er helt bestemt også værd at kigge på.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2008 13:58:22
Svar/Indlæg:
20170/383

Det er sgu lidt svært ikke at lade være med at grine af svar som det du kommer med der. Der er jo bare et skide computerspil. Du sidder og og piver over det som om det er noget der gælder verdensfreden. Prøv at tage en slapper, og evt hvis du en dag er rigtig irriteret over EA og alle andre computerting der pisser dig af så gå en tur ud i det dejlige vejr. Det lyder ikke til at du kommer særligt meget ud.

Grislum

Overclocker
Tilføjet:
18-02-2008 10:16:57
Svar/Indlæg:
302/31
7#

Et spil er et produkt som alle andre og uanset hvad burde man forvente en rimelig kvalitet. Havde du grinet hvis det var biler, fødevarer eller andet der var blevet klaget over?

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2008 10:29:43
Svar/Indlæg:
6624/113
#7 - Jeg mener da man har ret til at være utilfreds over et produkt som ikke lever op til ens forventninger, og hvis ikke man brokker sig på en eller anden måde, hvordan skulle folk så vide det?
Det hedder "internettet" og der er ytringsfrihed, og folk har ikke en lavere værdi bare fordi de bruger mindre tid på at glo på blade i skoven, end visse andre.

------------------------------------------

Jeg har ikke spillet NFS ret meget før Underground kom. Underground 2 er suverænt det jeg har brugt mest tid på, men Most Wanted synes jeg også er ret godt lavet selvom følingen med bilen er gået en del i fløjten.
NFS spillenes styrke har aldrig været races, men de forskellige modeller af free roam. I Underground 2 var det outruns og i Most Wanted er det tilføjelsen af politibiler.
Bounty Runs på 10+ millioner, tager en del tid og kræver en del af spilleren - og det synes jeg er et fedt aspekt af spillet.

Carbon spillede jeg i ca 20 minutter, så blev det kedeligt... RØVkedeligt....
Pro Street brugte jeg vel en time på, så fandt jeg større tilfredshed i oprydning eller toiletbesøg...

GTR2 spiller jeg på regelmæssig basis, men stort set kun Nürburgring Nordschleife da jeg skal ned og køre på den i år. Jeg var dernede sidste år i bil, men i 08 bliver det på MC.

LFS siger mig intet, ligesom rFactor... Der er for dårlig grafik og for ringe lydside...

JensK

Superbruger
Tilføjet:
18-02-2008 10:30:02
Svar/Indlæg:
452/80

Erhm... man betaler sådan set 4-500kr for et computerspil. For 500kr forlanger jeg godt nok jeg for noget for pengende. Ville du ikke også føle dig skuffet over at købe et par bukser til 500kr og så lommerne var syet sammen eller noget i den stil?

Der er i øvrigt da slet ingen grund til at nedgøre #1 på den måde :( Man har vel lov til at være skuffet over noget uden man skal have skudt i skoende at man ikke kommer udenfor?

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2008 10:34:56
Svar/Indlæg:
2576/125
#10 kan godt følge dig. Tror også det er grunden til, at mange har pirat kopier liggende. Jeg har også nogle stykker. Jeg gider godt betale for spillet hvis det er af en god kvalitet. Men 500,- for nogle spil er fanme for meget, når det er overstået på 6-8 timer. Og jeg spiller tit på det sværeste niveau, og der forlange jeg fanme en spille tid på 15+ timer for 500,- Har tit spillet spil, som var pirat kopier, men af en rigtig god kvalitet, hvilket også har gjordt, at jeg købte det senere hen.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2008 10:34:57
Svar/Indlæg:
23132/740
Jeg købte "Underground 2" for kr. 100,- her til sommer, og har så absolut ikke fortrudt det. Har nærmest siddet "fast" i det, fordi det faktisk fænger mig. Carbon købte jeg umiddelbart efter, i håb om forbedring, men jeg blev fælt skuffet.

"Need for Speed II (SE)" var superfedt, og jeg har det stadig til at ligge.

Generelt siger bilspil mig ikke det store. Men "NFSU2" er en keeper :yes:

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2008 10:42:24
Svar/Indlæg:
2576/125
Troede også carbon ville have været godt, men hold kæft hvor var det røvkedeligt, og jeg som brugte 400,- på den skide spil. Prostreet er ikke så dårligt, men folk har nok forventet et underground spil. Det skulle have været branded som et racebane spil, og så skulle man have fjenet hele den der street king thing. Så ville spillet have været fint, der udover skulle man laver nogle rigtige bodykit fra virkelige firmaer. Dette ville være et stort plus.