Jeg står sku snart af det hardware ræs. Ejer pt. et 650i/570i SLI x32 bundkort (ASUS P5N32-E SLI PLUS), men chipsettet er åbenbart sådan indrettet fra nVidia's side, at FSB og/eller ram-hastigheder kun er nice på topmodellerne - sådan var det sku ikke i de goe gamle NF4 tider, hvor det bare var DFI og max-fsb... idag er det Intel og deres skide procesteknologi, og nVidia der (pga. AMD?) ikke har investeret tilsvarende i bedre procesteknologi til nForce 6 og 7 chipsets, så de derfor genbruger gamle 65 og 90nm chipset-komponenter, hvor Intel ligger noget længere fremme. nVidia's chipset's, fx 570i SB'en, bruger jo fanme ligeså meget strøm som den gamle AMD Thoroughbred 2400+ jeg pt. er henvist til (noget med en rystet dåse på gulvet... 😕 ) og SLI er jo nVidia's eget, medmindre du da har en 2-3 tusser at smide efter noget skulltrail. Jeg mente fanme, da 8800GTS'erne (de første) kom på markedet, at nVidia, hv.a. grafikkort, virkelig skippede et trin i evolutionen, og lod kort i medium(medium-high) klassen (8800GTS 320MB) sparke røv og blive hver mands eje... og Intel... nej tak, Yorkfield og SLI... JA TAK!