Dinovo Edge keyboard, problem (slitage)

Diverse d.  17. februar. 2008, skrevet af nelat123
Vist: 592 gange.

nelat123

Overclocker
Tilføjet:
17-02-2008 20:11:54
Svar/Indlæg:
21/2
Hej, jeg har et spørgsmål ang. mit Dinovo Edge keyboard.

Dinovo Edge keyboardet er et at de dyreste keyboards man kan få fra Logitech og de skriver selv det er et høj kvalitets produkt.

Link til keyboardet.
http://www.logitech.com/index....

Jeg har dog nu efter ca. 5-6 mdrs brug opdaget af på 2 af tasterne (tast S og A) er noget af den hvide indprintning begyndt at falde af.

Jeg bruger ikke keyboardet til andet end at skrive på, altså arbejdsmæssigt.
Det er ikke blevet mishandlet eller på anden måde tabt/spildt på eller noget som helst.

Hvis i ser på billedet af problemet her:

Kan i se af det er kun delvist røget af/slidt. (tasterne S og A)

Kan det virkelig passe at det skal ryge af?

Man skulle da mene at et keyboard til 1600 kr, kunne holde til at blive skrevet på i 6mdr uden at indprintningen skalder af?

Bør jeg ikke kunne kontakte Logitech og få ordnet problemet?

Jeg har haft mange forskellige keyboards i min tid, men aldrig oplevet at tastprintet er slidt af på nogen andre end det her keyboard.

Nogen forslag ideer?

Tak
djk

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2008 20:36:54
Svar/Indlæg:
586/212
hmm.... snak med Logitech. se om garantien dækker.
evt. lyd som en noob og spørg om det kan passe at den bliver så nemt slidt.
havde selv et Dinovo edge i et halvt år, men solgte det til en kammerat, fik dårlig samvittighed over at ikke kunne holde det rent nok osv.

men de printings der er på sakse taster er generelt svage

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2008 21:19:12
Svar/Indlæg:
2576/125
har et 5 år gammelt logitech navigation keyboard, som er sort, og ingen af printene er falmet eller slidt. Heller ikke W, S, A, D knapper som jeg bruger mest er slidt. 🙂 Så tag lige og skriv til logitech.

nelat123

Overclocker
Tilføjet:
17-02-2008 21:21:11
Svar/Indlæg:
21/2
#1 og #2

ja det virker sguda underligt at et 1600kr keyboard ikk kan holde til normalt skrivebrug i 6 mdr...? jeg må kontakte logitech!

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2008 22:17:19
Svar/Indlæg:
7263/260
#0 Fix link, men går udfra det er det her:

Men hold da op, enten er det rigtig dårlig kvalitet eller også skriver du bare rigtig meget på det tastetur.
Nu har jeg haft mit Logitech Elite Keyboard i snart 5år, så nu tror jeg vidst det er på tide at købe et nyt.
Jeg står og venter på et keyboard som dit, håber sku ikke det er dårlig kvalitet. 😐 :'-(

#3 1600kr.- hvor har du købt det henne, jeg har fået mit for 1144kr.- hos shg:

http://www.shg.dk/link.asp?got...

Zorba

Superbruger
Tilføjet:
18-02-2008 04:32:44
Svar/Indlæg:
1142/59
#4... Han købte det nok hos logitech hvor det vist står til de ca. 1600 kr.

Jeg har også selv et og der er tasterne stadig helt fine. Jeg har også haft det i godt og vel 6 måneder nu, så det er vist ikke så tit det sker. Har dog en mistanke om at det nemt kan blive slidt, hvis nu man har lidt for lange negle. Tror ikke det er tilfældet, men såfremt dine negle rammer tasterne hver gang så kan det jo godt blive slidt med tiden. Negle er jo ikke ligefrem bløde 🤣

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2008 06:24:12
Svar/Indlæg:
7263/260
#5 Godmorgen 😴 😴 😴

Ja så er det derfor det er så dyrt 😛 . Ja jeg kan godt nok ikke ha' lange negle, puha da 😀 😲 !. Jeg syntes bare stadig det lyder underligt det der, kan du ikke lige melde tilbage hvad de svare tilbage til dig?.

nelat123

Overclocker
Tilføjet:
18-02-2008 14:06:05
Svar/Indlæg:
21/2
Hejsa igen, jeg vil lige sige jeg har altså IKKE lange negle!!! 😀

Prisen er vejledende, jeg købte det hos SHG for ca. 1300 kr.
Nu tog jeg bare prisen på Logitech's hjemmeside.

Jeg ringede til Logitech, og fik af vide jeg skulle sende det retur og få et nyt, han mente at det kunne være slid men at det slet ikke bør ske når keyobardet kun er lidt over 6mdr gammelt.

Så jeg fik et referance nr til at give SHG hvis de skulle stille spørgsmål vedr. ombytningen af det.

Nu må vi så se hvad SHG siger til det, jeg har oprettet RMA sag og sendt det retur idag.

De har ikke svaret på min mail endnu, men når de gør opdater jeg lige.

Jeg kan kun anbefale det keyboard, det er så super lækkert det er ubeskriveligt.
Andet end det halløj der nu er sket her, på 2 af tasterne (super mærkeligt det ikke er sket på andre taster, hvis det skulle være slidtage er E eller R end klart mere brugt tast/bogstav).

Man kan slet ikke gå tilbage til noget andet keyboard når man har brugt Dinovo Edge, det er bare klasse. ❤

Regner da også med både shg og logitech vil sørge for en ombytning her...det bør de klart gøre når det er sådan en "top" produkt de sælger.
Alternativt kan man få 6 eller lign "normale" kedelige keyboards for et Dinovo Edge, så skal kvaliteten altså være der, og servicen.

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2008 15:45:30
Svar/Indlæg:
7263/260
#7 Okay, så håber vi de bytter det. Postdk er som altid forsinket, pisser mig totalt af, har løst til at gå helt amok. 😐

nelat123

Overclocker
Tilføjet:
18-02-2008 16:56:01
Svar/Indlæg:
21/2

du kan altid regne med post danmarks service 🤣

om den så er god eller dårlig 😉

hamderD

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2008 16:57:37