Hejsa igen, jeg vil lige sige jeg har altså IKKE lange negle!!! 😀
Prisen er vejledende, jeg købte det hos SHG for ca. 1300 kr.
Nu tog jeg bare prisen på Logitech's hjemmeside.
Jeg ringede til Logitech, og fik af vide jeg skulle sende det retur og få et nyt, han mente at det kunne være slid men at det slet ikke bør ske når keyobardet kun er lidt over 6mdr gammelt.
Så jeg fik et referance nr til at give SHG hvis de skulle stille spørgsmål vedr. ombytningen af det.
Nu må vi så se hvad SHG siger til det, jeg har oprettet RMA sag og sendt det retur idag.
De har ikke svaret på min mail endnu, men når de gør opdater jeg lige.
Jeg kan kun anbefale det keyboard, det er så super lækkert det er ubeskriveligt.
Andet end det halløj der nu er sket her, på 2 af tasterne (super mærkeligt det ikke er sket på andre taster, hvis det skulle være slidtage er E eller R end klart mere brugt tast/bogstav).
Man kan slet ikke gå tilbage til noget andet keyboard når man har brugt Dinovo Edge, det er bare klasse. ❤
Regner da også med både shg og logitech vil sørge for en ombytning her...det bør de klart gøre når det er sådan en "top" produkt de sælger.
Alternativt kan man få 6 eller lign "normale" kedelige keyboards for et Dinovo Edge, så skal kvaliteten altså være der, og servicen.