->Dnomi
Det er da helt ufatteligt, at du fortsætter din fanboy opførsel, med dine utroværdige og udokumenterede postulater.
Phenom er langsommere, end tilsvarende Intel-processorer - ligeså er HD3870 ift. 8800GT. Det viser både tests her på siden, og alle andre steder. Men det ser, "sjovt"(eller måske nærmere "irriterende") nok helt anderledes ud i din lille verden. 😐
Til AMD's forsvar vil jeg sige, at HD3850 var det klart bedste køb overhovedet, da det kom frem, set i forhold til den lave pris. Og Phenom er den billigste quadcore man kan købe. Dog er Phenom så marginalt billigere end tilsvarende Intel-processorer, at den efter min mening slet ikke kan svare sig.
Endvidere er 8800GT blevet så billigt, at både HD3850 og HD3870 ikke længere er noget at råbe hurra for.
Og DX 10.1's betydning?.. ved du overhovedet, hvad forskellen på DX10 og DX10.1 er?!
Men nok om fanboyisme, tilbage til topic...
Jeg tvivler stærkt på, at myndighederne vil tillade et sådant opkøb - jeg håber det i hvert fald ikke. AMD har været igennem mange hårde tider, og mon ikke de nok også skal klare denne?
Dog er der ingen tvivl om, at AMD godt kunne bruge et skud kapital. Bare det ikke kommer fra en direkte konkurrent. :yes: