ja er ved at lige en af mine dvd film ind og det tager 1 time den konventere den så også til WMV men syns alige vil det er lang tid kan se den bruge alle 4 kerner men kan det være min HDD der gør det tager lang tid er af eldre dato ikke noget sata noget eller tager det bare lang tid og lige et tillæks spøsmål er WMV komprimeret format eller ?
Yes, jeg er ret sikker på at det er fordi du kører det over i WMV format 😉 find hellere et program der bare komprimere de eksisterende vob filer 🙂 Så fylder den så de der godt 4.3-4.6GB og kan ligge på en alm DVD skive!
Leder lige selv efter et så smider lige link når jeg finder et godt et 😉
Det er komprimeringen som tager tiden, hvis ikke du bruger komprimering så burde det ikke tage lang tid at kopiere den ind på harddisken. Men det er pga komprimeringen at det tager længere tid.
Er det stadig fordi du har problemer med MP? At den crasher? Hvis det er: Find ud af dit problem istedet og få fat i et codec du kan bruge og lær at bruge det istedet for at konvertere rundt.
ja ok men det er fordi jeg ikke kan få mine vob filer til at vile afspile i windwos media center kan saktens afspile dem uden for det men når jeg vil i det luker den det bare 😕 eller havde jeg bare taget VOB filer :yes:
8 ja VLC player kan afspile det og har jeg lagt ind 😉 men den luker mit media center ned alige vil vær gang 😐 må nok bare leve med det ind til jeg får lave geninstelingen af vista om noget tid har næsten lige gjort det 😕
det er også meget let at lave images, fx. med dvdshrink eller dvddecrypter, og loade dem med fx daemon tools... så tror din maskine jo at skiven sidder i, og du har menu og alt andet med... det gør jeg...