Tror snart jeg giver op i denne diskussion.
#18 --> Min pointe er ikke, at et 3870X2 ikke yder godt. Det gør det nemlig uden tvivl! Min pointe er bare, (undskyld sprogvalget) at det er tilegnet benchmarkludere og folk, der vil give alt for de sidste FPS i deres spil.
Jeg vil derfor mene, at et single 8800GT er det meget mere realistiske og fornuftige valg, hvor du virkelig får noget for pengene.
Sammenlignet med, hvad et 8800Ultra og 8800GTX kostede og ydede giver dette kort uden tvivl en masse for pengene. Det er dog ved at være på grænsen til pensionsalderen - og jeg mener bare stadig ikke, at det kan retfærdiggøre et fuldt 4-tal. High-end koster, som jeg har pointeret - og det er sjældent best-buy. Jo, det er det bedste highend kort til prisen og nej, det kan ikke betale sig for den jævne bruger i forhold til de mere jævne kort.
Håber, at du/I kan følge mig noget af vejen. Hvis du/I tager et kig på tidligere tests af high-end grafikkort vil i forhåbentlig opdage, at de sjældent får høje karakterer under pris.
#19 --> Gammel diskussion, der kommer frem nu. PCI-e 1.1 båndbredden skulle slet ikke være fuldt udnyttet endnu, hvis ikke jeg tager meget fejl. Altså kan jeg ikke lige se, hvor de tal skulle komme fra?
Har du et link, må du gerne poste det. 🙂