Ja jeg har fået det nye system op og køre her til aften og alt ser ok ud. Jeg har for første gang selv opdateret BIOS og det var jo nemt nok 😀
Nå men "problemet" er at mit Gainward BLISS GF8800GT Golden Sample 1GB "snakker" lavt og højt så snart der køres 3D programmer såsom 3Dmark mv. Jeg har haft kabinet siden af og jeg er overbevist om at det kommer derfra, så snart der køres 2D er det væk. Er der noget man kan gøre ved det eller bliver det stille med tiden ?
Nå men ellers et par benchmark resultater sofar.
Aquamark3 = 190'510point 3Dmark03 = 39'600point
3Dmark05 = 19'678point
3Dmark06 = 12'320point
Ser det nogenlunde fornuftigt ud ?
Intet er OC'et andet end GFX der er pre-oc 650/1625/950Mhz.
#7: Mig ? jeg er er 99% på det er GFX da jeg har haft kabinet siden af og lyttet mig frem og det lader til at komme fra enden af GFX kortet. Det larmer kun så snart det er 3D kørsel (men ikke under Direct X Diagnose).
Hvad med resultaterne ser de ok ud ? har ikke så meget at sammenligne med (har kigget lidt på nettet, men ikke så mange setups magen til) 3Dm06 kommer senere i dag når jeg har fået min egen 20TFT på i stedet for 15".
Det ser vel normalt ud for det setup ? jeg kan ikke uploade resultater til 3dmark af en eller anden årsag længere, så jeg har ikke noget at sammenligne med.
Mit 88GT siger også lyde 😛 😛 , Efter hvilke 3d image der udføres 😛 😛 , Specielt i benches, men tror ikke jeg ligger mærke til det når jeg spiller mere 😲