#0 Hej ja det er det da, der er bare nogle knapper man ikke rigtig kan bruge. NoNig & Emillos her fra siden har vidst et, hvis jeg ikke tager helt fejl. Det kan være de lige kan skrive i den tråd 🙂
... men der er byttet rundt på "Alt", "Windows" og så fungerer funktionsknapperne ikke. Jeg har deres "Alu slim", tastatur. Men dér kan google være til hjælp. Det tog mig et stykke tid at finde det, men du kan du nu lukrerere på 😉
"F1" til "F12" fungerer som de skal. Jeg har gjort følgende: Byttet rundt på "Windows" og "Alt", både på venstre og højre side af "Space". Sat "F13" til at være "Print Screen" Sat "F16" til at være "Mute" Sat "F17" til at være "Volume ned" Sat "F18" til at være "Volume op"
Desværre har jeg ikke fået "fn" til at fungere som "Insert" og ej heller fungerer "Eject"-knappen. Men det er ikke nogle funktioner jeg regner med at bruge. Grunden til at jeg byttede rundt på "Windows" og "Alt" er, at jeg anvender "Ctrl" og "Alt" når jeg laver billedredigering. Så derfor sidder de jo ligesom i fingrene. Med "SharpKeys", var det hurtigt ordnet.
En lille ting der irriterede mig var, at der åbenbart ikke leveres nok strøm i de to USB porte på siden, jeg havde ellers regnet med at kunne tilslutte min kortlæser og iPod dér, men det måtte jeg opgive. Til gengæld fungerer min Wacom fint, og det samme gør min kammerats trådede Logitech MX518'er. Men jeg kan ikke sætte den trådløse USB-dimmer til Min MX610 i. Så kommer der sådan en åndssvag popup frem, med teksten "USB power exeeded" eller sådan noget. Men, enheder der ikke bruger meget strøm, samt enheder med egen strømforsyning (printer, 3.5" USB harddisk osv.) fungerer fint :yes:
Hos en der vil sælge det brugt. Apple sælger selv deres ting, ellers gør de det igennem "autoriserede" forhandlere, som (de som regel) sælger til de samme priser som Apple selv.