#27 jeg er træt af at høre om alle dem der dømmer et produkt dårligt fordi det de en gang har modtaget var defekt, eller gik i stykker efter kort tid.
Der er nogle her på siden der er glade for Inno3D. Jeg har selv haft et Inno3D som gik i stykker efter et stykke tid, jeg fik det så bytte om til mit nuværende Club3D-kort. En episode med et produkt er dog et meget tyndt grundlag for at kunne sige Inno3D er dårligt, måske var jeg bare uheldig. Tilsvarende kan det være jeg er heldig at mit Club3D kort virker. Hvis jeg skal udtale mig generelt og seriøst om et produkt bliver jeg nødt til at have et bedre grundlag.
Derfor vil jeg ikke kalde Inno3D dårligt for jeg ved det simpelthen ikke.
Jeg iøvrigt selv at mit Club3D kort er af en god kvalitet, det har en normal ydelse(for et x1950pro, jeg kan sammenligne tests fra fx hwt) og det er meget støjsvagt. Dermed ikke sagt Club3D generelt er godt, jeg ved det ikke!
Jeg tror alle her på siden ved at det er reglen og ikke undtagelsen at meget af den hardware man køber enten er defekt fra starten, eller meget hurtigt bliver defekt.
Direkte til #27 hvad er dit grundlag, udover det ene(måske uheldige) produkt for at kunne kalde Club3D noget lort? Hvad adskille det negativt fra andre producenter hvis produkter går i stykker(fx. Asus, MSI, Inno3D osv), eller er svaret at alle produkter er noget lort hvis man spørger nok mennesker her på siden?
Hvis der kom en fremtidig afstemning som lød: "Har du haft et defekt fra et eller flere af følgende producenterså vil du med sikkerhed kunne finde en uheldig sjæl til hver producent!