X-Fi Digital/Analog

Diverse d.  21. februar. 2008, skrevet af Le Myg
Vist: 233 gange.

Le

Overclocker
Tilføjet:
21-02-2008 14:42:45
Svar/Indlæg:
13/7
Yes, så fik Creative endelig lavet en beta driver som gør at windows xp kan finde ud af at boote op med både digital og analog lyd sat til. Før skulle man ind og klikke digital lyd fra/til før det virkede.

Spørgsmålet er så bare hvornår de laver en driver så man kan i Vista. Indtil nu har jeg hvertfald ikke haft held med at få det gjort. Kan kun vælge mellen kun at køre digital eller kun analog - ikke begge dele samtidig. Nogen der har en idé om hvornå der sker noget på den front? Eller ved om det kan lade sig gøre på anden måde? Det er en af de største grunde til at jeg endnu ikke har skiftet til Vista
spuncut

Elitebruger
Tilføjet:
21-02-2008 15:10:55
Svar/Indlæg:
908/44
Det afhænger sq noget af hvilket materiale at du vil afspille....
EDIT : Ups...den misforstod jeg vist....sry... 😳

Le

Overclocker
Tilføjet:
21-02-2008 16:00:06
Svar/Indlæg:
13/7
hvordan kan det materiale jeg vil afspille, have noget at sige hvorvidt vista kan finde ud af at køre både digital og analog samtidig?

Vista kan ikke håndtere at køre Digital I/O samtidig med at der popper lyd ud gennem den analoge udgang, det kan XP.
Det er en ret vigtig ting for mig at kunne, da jeg både har min forstærker (digital) kørende og mit 5.1 altec lansing sæt (analog) samtidig

187man

Elitebruger
Tilføjet:
21-02-2008 16:49:11
Svar/Indlæg:
3340/386
Hey, har x-fi lydtkort. Køre du line-out digital,
mens du har et 5.1 højtalere ved siden af?
Ps. Hvor godt er den nye beta2 x-fi driver? Har nemli valgt ik at prøve den endnu.

Le

Overclocker
Tilføjet:
21-02-2008 17:11:09
Svar/Indlæg:
13/7
3# Det er lige præcis det jeg gør ja. Men kan kun køre det i XP, ikke i Vista, det er lidt det som er problemet.
Har ikke fået installeret den endnu må jeg indrømme