#2/#4: Ja der er jeg så stærkt uenig, og kender også lidt flere der er. Der er mange funktioner i TomTom der gør den at foretrække.
Fx kører du på motorvejen og lander i en kø og beder Garmin om en ny rute så leder den dig ganske vist ud på en ny rute, men en rute hvor du lander på motorvejen igen. På TomTom kan du vælge motorvejen helt fra så du kun kører ad hovedvej. Bare for at nævne eet eksempel.
Jeg har utallige gange brugt begge, og misforstå mig ikke,
TomTom er temmeligt meget mere end ganske okay. Men som sagt, det kræver at du afsætter lidt tid til at forstå den og hvad den i realiteten kan og da vil du se dens kvaliteter. Yderligere er TomTom langt bedre til at opdatere sine kort oftere.
Garmin er rigtig fin, men har du først brugt TomTom og ved hvad det er i stand til bruger du oftere den end Garmin.
Jeg har mange gange vejledt venner, familie, kolleger mht navigations køb og jeg har endnu ikke haft nogen der har været utilfreds med enten Garmin el. TomTom, men dem der har haft TomTom og købt Garmin, er altid endt med at bruge deres gamle TomTom igen.