Overclocker
Tilføjet:
23-02-2008 08:34:34
Svar/Indlæg:
97/30
Jeg har lige hentet de sidste dele til mit nye system på posthuset, og nu sidder jeg på gulvet med det hele. Jeg har set et par guides om at samle sin computer selv, rundt omkring. Men jeg er stadig usikker på at gå igang. Der bliver aldrig forklaret det hele i de guides, det er som om nogle ting bare bliver taget som værende en selvfølge. Og den går ikke rigtig med mig, jeg er nød til at vide alt der skal gøres.. jeg har aldrig samlet en computer før, og vil jo helst ikke starte med at brænde det hele af.
Jeg tænkte at hvis der var nogen der havde f.eks. samme kabinet, bundkort eller cpu-køler som mig, så havde de måske nogle erfaringer de ville dele.
Alle mine dele -
Bundkort: Asus P5E Ailifestyle Series
Cpu: Intel E8400
Ram: 4x1 Crucial DDR2 BallistiX (PC8500)
HDD: Samsung Spinpoint 750 GB
Grafik: Inno3D 8800 GT 512
Cpu-køler: Xigmatek S-1283
Cpu kølepaste: Xigmatek's
Optiske drev: Samsung Super Writemaster
Kabinet: Antec Nine Hundred
Så håber det er iorden jeg opretter denne tråd hvor jeg løbende kan stille spørgsmål og måske få nogle instruktioner.
Lige nu sidder jeg og tænker over hvilken rækkefølge det er smartest at gøre tingene i. Dvd-brænder og harddisk har jeg sat i, så det ikke kommer til at gå ud overbundkortet, at jeg sidder og skruer det fast mens det ligger der.