Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2008 11:05:08
Svar/Indlæg:
6293/359
Ja jeg måtte bare ud med det: 😲
Jeg fik den vanvittige idé i går aftes, at ville hente mit nye spil nede i den lokale Blockbuster - så selvom det stormede en halv pelikan, så hoppede jeg friskt på cyklen. Da jeg så skulle hjem regnede det mere end det gjorde i Bladerunner og Seven. Så jeg var drivvåd og kold da jeg kom hjem inkl. 1 stor pose chips og 3 liter cola... 🤡
Så var der altså linet op til den helt store gamernight. Så med mine nye indkøb af Q6600@3.6ghz og er riskamoddet 3870@1000/1300mhz - klippestabilt - også til spil og ikke kun 3dmarkzzz - så var jeg helt oppe og køre! 😲
...Og jeg må sige, jeg blev ikke skuffet - Der er da bare MEGA-meget knald på i Online-delen. Det er da helt vildt... Jeg spillede uafbrudt i 2,5 time med Plantronics 360-headset på og glemte alt om aftensmad osv. Steg en 8 lvls. Fuck det var sjovt og flottere grafik og atmosfære med online-banerne end singleplayer synes jeg. Singleplayer-banerne (det jeg har set) lider lidt af DX9-atmosfære, men online-delen minder mere om Crysis-niveauet - og det er jeg rigtig glad for. 🙂
Alt i alt endnu en rigtig god dag i går og det skal nok blive en god weekend.
Synes bare lige at vi skulle have en COD4-tråd. Har søgt i forummet - der var ikke meget at komme efter...
Så hvis der sidder en masse derude, som spiller COD4 (det ved jeg der gør!! så er I velkomne til at dele jeres oplevelser her i denne tråd..
PS: Illuminati!! jeg så dig godt i går hehehe 😉 Jeg hedder Tharath btw.
/hygge, go weekend og skåål i Etiopisk/kenyansk mokka!!