Superbruger
Tilføjet:
23-02-2008 22:04:51
Svar/Indlæg:
398/54
Hej Hej, jeg har langt om længe fået samlet min nye computer i dag som består af dette:
Gigabyte P35C-DS3R
Intel - e8400
AMD - HD3870 X2
Geil 2048 MB DDR-II 800 PC6400 DDR GeIL KIT 2x1024
HDD: 500 GB - SATAII-300 - 7200 RPM / 16MB, Fluid FDB - SpinPoint T166 x 2
Pioneer - DVR-215DBK
Corsair CMPSU-650TXEU
da vi endelig fik vendt alle ledene rigtig og fik startet op med en XP cd i virkede det fint, den gik ind i install og ville have en partition, som jeg oprettede på den ene (den anden kunne den ikke på :/ ) jeg valgte så den den kunne og den skulle så formatere og den var ca. 5 minutter om at nå 3 procent og det tænkte jeg det gad jeg sq ikke vente på og så lang tid bør det ikke tage så jeg cutter forbindelsen ved at trykke på sluk. jeg tænder så igen og får så nu at vide at: kan ikke indlæse windows (sådan nogenlunde) og finder frem til hvilken det er, sætter så kun den anden i og så brokker den sig over at den ikke kan finde en system disk :s
jeg HAR sat den til at boote fra DVD tror jeg, den kan ikke finde mit dvd drev ved navn men skriver bare LS120 og kan ikke finde noget der relater til DVD ved navn som jeg kender. tænker det må være LS120 men den starter ikke install op igen, jeg kan ikke engang komme ind og skrive format C: (hvis man kan det i dag?)
et andet problem er at jeg simpelthen ikke kan fatte hvilken SATA port jeg skal bruge. der er 8 og de hedder GSATAII0 GSATAII1 og er lilla som sidder sammen, de andre hedder bare SATAII0 SATAII1 osv helt op til 6. jeg har prøvet både at have kablet i den jeg brugte første gang og kablet i det lilla, og kun kablet til den som ikke kan finde system disk og kun kabel i den som ikke kan finde en windows install.
jeg er total på bar bund her. please sig der sidder en her i aften der kan svare på det :)