Min cpu bliver ved 1.50 volt så varm at systemet lukker ned. Everest siger Kerne 1: 61 grader. Kerne 2: 70 grader. CPU: 73 grader. Og det er kommet rigeligt med Artic Silver 5 kølepaste på! Min Scythe er hvertfald ikke så dårlig, så den giver disse ekstreme temps.! Load er fortaget med Orthos blend test, i ca. 15 min!
LOL da en Vcore. Min kammi her ved siden af har OC´et hans 4400+ til 3.0 og der sidder stock 6000+ køler på. med en Vcore på 1.325. så du burde slet ikke give så høj Vcore.
Du skriver at du har kommet RIGELIGT med kølepasta på. Det er jo ikke sådan at jo mere, des bedre. Der skal faktisk så lidt på som muligt, som så jævnes ud i et tyndt lag. Kunne nemt være her hunden lå begravet.
"Min Scythe er hvertfald ikke så dårlig, så den giver disse ekstreme temps" det kan du jo se med dine egen øjen at den er
#4 tja nogen skal der altså lige lidt extra på vis cpu eller køler er skæv så nytter det ikke noget at sparer fordi så kommer der slet ikke kontakt... så den med der bare skal en micro lille klat på holder 0 🙂
btw vcore dræber, så ved du det, og gæt hvor din er på vej hen lige nu
få en der ved hvad han laver til at montere en bedre køler, derefter hjælpe med oc. derefter sætte password på bios og svejse siderne på kabinettet fast.
#8. Jeg gider IKKE høre på at folk nedgører mig! Hold dit l*rt ude af den tråd, hvis du ikke kan sige noget fornuftigt! Og jeg har sgu mere forstand på computer end du kan forestille dig!
Synes du 1,5 vcore er meget?
Og så megt kølepaste er der heller ikke på!
Jeg blev anbefalet at købe den Scytche af folk herinde fra. (Dengang havde jeg kun 200 kr til rådighed!)
#9 der er jo ingen der sviner dig, det er facts og sådan er det..
og 200kr for du helere ikke nogen super køler, du har nok fået det beste du kan få for 200,- og ikke andet. acceptere det.. godt ske det er svært men det er livet jo også nogen gange 🙂
#10 Har ikke spurgt om folks mening om mig! Og det du er godt i gang med er at fortælle hvor dårlig jeg er til computer, men det ved du jo ikke en skid om!