-> #26
... det hele minder jo bare om dual- vs. single core debatten vi havde tilbage i sin tid. Det er som om, at "folk" ikke er blevet klogere, men bare rolig. Du er ikke den eneste der sommetider funderer over, hvordan vi "overlevede" med vores 25 MHz 486'ere og Windows 3.11. Vi sidder her stadig, og det tror jeg også vi gør efter 2012 (😛), så mon ikke det sommetider blot er et spørgsmål om at lade tingene fare.
- Vi er jo nogle, som for fanden må lære, at ikke alle er ligeglade med 3Dmarks, selvom jeg synes det er afsindig kedeligt i singleplayer. Jeg glæder mig til den dag der kommer en Co-Op patch, så vi allesammen får noget ud af det.
Indtil da, så vil jeg bekymre mig om hvordan jeg får opgraderet min fatters gamle HP computer. Håbløs model med en Celeron 2.4 GHz (og under 512 KB cache), med kun éen harddisk i. Godt nok med 1 GB RAM og to DVD-brændere.
Men jøsses den er sløv i betrækket. Hvis majoriteten af brugerne derude, sidder med sådan nogle oldsager (computere, ikke fædre 🤣), så kan jeg godt forstå, at "alle" synes, at Vista sutter ressourcer, er så forhippede på at gå direkte til Quad-cores 😀 😛