hej jeg skal til at byge en pc som skal bruge til lyd og av redigering i Adobe Audition 3.0 / Adobe Premiere Pro CS3 og jeg spiller også på den fx DayOfDefeat source jeg tejner også autocad og admendlig kontor arbejde
GFX kravet til at have 3 skærme 1 TV med HDMI fuld HD opløsning og 2 stk 19 i 1280 * 1024 ASUS EAH3870X2/G/HTDI 1 stk Club 3D HD3870 som kommer til at køre CF så der skal købes 2 stk eller BFG GeForce 8800 GTS OC2 2 stk i SLI
MB: jeg har mulighed for at min 6 sata 2 endheder og PCI 2 stk og der skal være plads til 2 GFX Dobelt port den ene PCI port Lydkort og den anden Trådløst netkort der skal være firewire 400 min 2 porte og Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T
CPU: min 4 kærner men skal det være AMD eller intel FX: AMD Phenom 9600 2.3 GHz Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz
PSU Hvor maget strøm skal man bruge
RAM min 8 GB ram hvilken nogle
Tastatur jeg skal kunde lige i men seng og skrive på men TV som er 32 pc står ca 5 meter væk det skal ikke være stort gærne med integræret mus så man kan chate og surfe det skal være trådløst
Husk lige på SLI ikke understøtter mere end 1 skærm når du har SLI aktiveret i nvidia control panel. du skal diaktivere SLI for at køre Clon eller extended desctop.