Der bliver arbejdet på det i kulissen, men indtil da, så handler det om at finde de små tricks.
F.eks.:
Hvis man bladrer i en artikel, og går til næste side, kan det være at billederne ikke kommer frem når man trykker på dem. Så kan man lige trykke på siden en gang til, under indholdsfortegnelsen til højre (f.eks. "Test og overclocking"), og så burde billederne vises normalt.
Hvis man slet ikke får nogen boks frem, kan man trykke på "escape" og kommer dermed enten tilbage til samme side eller forsiden. Så vælger man blot samme fremgangsmåde som ovenstående.
Jeg ved godt, at det er pisseirriterende at det ikke funger optimalt, men som cornerrage skriver, så er vi trods alt kun en flok frivillige som stiller vores fritid til rådighed for at tingene skal køre så gnidningsfrit som muligt. Koden til sådan en side her er vist ikke det nemmeste i Verden (som jeg ser det, med min begrænsede viden inden for programmering) så selv programmørerne kradser sig lidt i hovedet fra tid til anden.
Skulle der sidde nogle med en habil viden inden for området, vil jeg på det kraftigste anbefale jer, at sende en lille besked med når I laver en "report bug". Man ved jo aldrig. Det kunne jo være det rent faktisk var dér, det gyldne æg lå begravet.
Men indtil da, så må vi bare navigere os udenom de små forhindringer der kan være trælse i hverdagen. Der er (desværre) ikke andet for.
Billedfremviseren er vistnok den der hedder "Lightbox" eller sådan noget. Selv bruger jeg simpleviewer på min hjemmeside, men den duer ikke rigtigt i denne sammenhæng. Det handler bare om at lære at få tingene til at funge 🙂