Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2008 18:20:28
Svar/Indlæg:
23132/740
... jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor dette spil skulle tåle en sammenligning med 'Crysis' ud over grafisk. Gameplay-mæssigt taber det jo med flere længder.
Ok, indrømmet, selve måden spillet er bygget op på er genial, og hvis man kunne kombinere 'Crysis' og 'COD4' på dét punkt, ville det være Verdens bedste shooter.
- men helt ærligt?! Det tog mig lidt over tre timer at gå igennem, og så ræsede jeg ikke engang afsted. Det er simpelthen for tarveligt. Der var lidt mere at hente dér i 'Crysis', og 'COD4's scriptede gennemgang er en pinsel, især hvis man lige har spillet 'Crysis'.
Jeg sad vitterligt og blev irriteret over, at der var områder hvor man kunne hoppe over en væg, mens der var andre steder hvor man ikke engang kunne træde over en lille bunke affald på jorden. Det er simpelthen for usselt. Jeg håber lidt, at "Arcade" kan gøre op for det, men at gå igennem 'COD4' på en eftermiddag er simpelthen til grin.
Helt ærligt?! Jeg ser ikke hvorfor folk ville sammenligne 'Crysis' og 'COD4' på dét punkt. Det er jo to vidt forskellige spil, som begge er korte (selvom 'Crysis' føles som en weekendopgave lige nu), men hvor 'Crysis' ikke-liniære gennemgang opfordrer til at prøve på flere forskellige måder, føler jeg nærmest, at 'COD4' faktisk bare er 'Medal of Honor' med pænere grafik.
- jeg er skuffet 😐