#0 hvis du har lavet en score i 3dmark06 11.1k, så har du der efter geninstalleret windows og samtidig lagt nyt kølepasta på, er det rigtig forstået at det er det eneste du har gjort, du har ikke imellemtiden ændret på noget i bios? hvis du nu score 9.5k 3dmark06 og bios står ens, så kan jeg ikk se hvorfor der skal pilles ved bios,, stil du den som den var dengang.
jeg går udfra du har hentet nyeste driver fra producenten af dit hardware, og efterfølgende installeret dem korrekt osv,, hentet nyeste dx9.
og efterfølgende kontrolleret i enhedshåndtering at du ikke har glemt nogen driver. der efter så har kørt alle update fra m$, og der efter har kørt en ccleaner (eller andet til at fjerne alt det lort som kommer ved nyinstall..)
og så kig lige i #32 (hvis du ikk kender den, elelr ikke mener du har brugt den før,, så gør dig selv den tjeneste at install den)
og normalt vil jeg sige at hvis du ændre på noget, og der efterfølgende er problemer,, så ligger det normalt i noget af det du har ændret jo,, så skal man i første omgang ikk konsentrere sig om alt det andet som det man ikke har pillet ved i første omgang.. her tænker jeg på at begynde at stille i bios eller ændre andre setting som du ikke har pillet ved siden din høje score på 11.1k. det må da være simpel fejlfindings prosedyre ud fra mit mekaniker hoved.. ved ikk om andre er af en anden mening??
evt kan du prøve at finde den/de driver du brugte før, inden din formatering, så det jo ikk der forskellen ligger mere..
men hvis du stadig mener noget af dit hardware er stået af,, så lån noget fra en kammerat og test med det, fx. hvis dit gfx skulle være stået af,, så lån et magen til dit og test med det. osv..