1# ja men husk bare told 🙂 nogle er jo bange for det jeg er selv ikke helt vildt komer det komer det har en også en US adr. som jeg bruger til at få sent mine paker fra 😛
#4: Det bliver import "in person" via fragtskib. Min fars brors søn altså min fætter sejler internationalt i ca 9mdr ad gangen, og ofte når han er på US besøg tager han nyt HW hjem som vi tester. Denne gang må han så gerne tage et 9800GTX el. evt 9800GX2 med til mig ❤ Men ellers har du ret. Men jeg har nu handlet/solgt udenlands i over 10år via ebay så jeg kender godt tolderne.
5# der er nolge der kan var 🙂 jeg hanler selv også meget ui udlandet køber sku næsten ikke noget i dk meere det er for dyrt 😕 men for mig lyder det som om du har den opfatesle at når han tager det med hjem er det ikke risiko for told mendet er der vis det korster det som der står der det over grasen så vis han bliver snåpet skal han jo betale told + bøde men risikoen er ikke så store er det hiler ikke vis man for vare sent med ups . har pasonlig oplevet at post dk bare tager alt og tjiker men de tjener jo også penge på det jo mere de fanger jo bedre 😕
8¤ jamen er det 100% oficel det komer til sommer for går selv og gerne vil havde nyt kort igen 😳 men gider ikke købe et HD3870X2 vis HD4870X2 komer til somer er jo holv i hovet 😳
#7: Hehe jo han arbejder men i internationalt farvand og han har sin PC med ombord, så deeet... han har aldrig betalt told endnu for de vare han har købt der da delene er i brug 😛
de 3800kr er kun den amerikanske pris plus moms der kommer også lidt afgift oveni så regn med ca 4000kr for de billigeste og over 5000kr for de dyere xfx og bfg kort
Tænkte det samme. Tom81's 8800 GT (512) er clocket til lige under 800/1975/2200 (core/shader/mem), og to af dem i SLI, ville yde bedre end det single GX2, på papiret.
#12: Ja medmindre nVidia laver en eller anden fiks ide mht datatransfer via bridge controlleren mv. Men det kan kun blive spændende at se både mht GTX og GX2. 😲
30% hurtiger end et 8800 ultra det lyder ikke af meget for sådan et kort. Kunne huske da jeg gik fra 7800 gtx 512mb til 8800 gtx, der var 8800 gtx dobbelt så hurtigt.
#18 ja hvis det bliver som man kan frygte med driverne, så er det ikke meget ved at købe to af sådan kort hvis det skal give problemer.(tænker quad sli) De gamle rygter sagde at 9800 gtx skulle blive over dobbelt så hurtigt som et 8800 gtx. Men sådan lyder det ikke til at blive
#19 et andet rygte er, at nvidia kan på nuværende tidspunkt levere en helt ny genneration efter 9*** de malker bare koen så længe ATI ikker er en stor trussel 😲 jf. et tidligere roadmap?
så er ikke sikker på jeg skal ha et 9800 kort hvis en helt ny serie er rundt om hjørnet 😛
#23 Det skulle være meget mærkeligt, hvis vi ikke fik det at se dernede 🙂 Og det ville da være direkte dumt, hvis de ikke gjorde et stort nummer ud af det.
De har med garanti sat deres NDA, til 11 marts, så alle skulle hype det kort op, og snakke meget om det ikke kunne blive præsenteret til CeBit, hvis de gør bliver det jo specielt og alle kommer til at skrive special event, eller breaking news....
Med så svage kort som 9800GTX og 9800GX2, som jo %-mæssigt har langt mindre at byde på en forskellen fra 7XXX til 8XXX, så spår jeg GPUens endelig inden for 2 år og vi vil se integrerede powerløsninger (CPGPU), AMD Fusion og Intel Larabee vinde ind - måske sommeren eller Q4 næste år allerede...
det kan ikke være rigtig at vi skal bruge så mange penge på GFXs hver anden måned for at score 10-15% mere i 3dmark... tynd kop te 😕
Ja jeg sagde det også for over 1 år siden og alle rystede på hovedet, men sandheden er ilde hørt 😳
Jeg tror at du har Delvist ret, jeg spår ikke at graffikkortene vil dø, dog tror jeg at det vil blive som du siger; CPGPU, i low end mid end systemer.... Tror at der altid vil være et marked til standalone grafikkort, specielt til os nørder.
#29 ja det er også hvad jeg læste i starten af i år.. at x20 speed er i forhold til onboard grafik i dag og ikke i forhold til GPU-power i dag...så er jeg nede på jorden igen 😛