Overclocker
Tilføjet:
27-02-2008 21:08:20
Svar/Indlæg:
44/12
Hej alle
jeg har forleden fået min nye pc op at køre, trods en glemt 12v atx tilslutning.
Nu har jeg så bare det problem at den fryser i spil, indtil videre COD4 og NFS: Prostreet, og hvorfor aner jeg ikke.
Den burde ikke være for varm, da der er 2 stk. 120 mm og 1 stk 80 mm til at lave udluftning, og den ene side på kabi er ikke sat på, da den lige skal tilpasses for at den ene køler kan være der.
Jeg har ikke justeret noget i bios eller ligende da jeg ikke overclocker, og ikke gider sætte mig ind i det, jeg har geninstalleret nvidia forceware 169.21 driver til GFX.
Jeg har lige prøvet at installere speedfan (det eneste program jeg kender der kan sådanne ting), den viser en core temp. på 60C. Og så er der nogel temlig skæve tal på nogle af på nogle af 12V linierne. +12V viser 0.00V, -12V viser -16.97, og -5V viser -8.48, resten ligger meget tæt på det de skal.
Er der nogen der kunne have en ide til hvorfor den fryser, om jeg mangler at justere/tilslutte noget strøm, mangler køling eller det muligvis er en software fejl?
Mvh
Lasse