Jeg har benchet, testet, flashet, læst side op side ned på alle mulige sider, fora, webshops, producenter... tager noter, taget masser af billeder/screenshots osv, gjort op med dit og dat og overvejelser om udnyttelse af optimale ressourcer..har tweaket windows også til optimal ydelse
DET KAN IKKE LADE SIG GØRE AT INSTALLERE WINDOWS PÅ DISSE KORT
nu har jeg i stedet kig på nogle 4gb kort x266 fra transcend som er godkendt til UDMA4 og er fixed disk som windows kan installeres på...
det er faktisk rart ikke at skulle bøvle med windows installation mere, og så bare benche løs... men jeg kan se allerede nu, at de A-Data kort er låst til UDMA2 og det er noget med 33mb/s optimalt...så jeg får ikke ret meget ud af at RAIDe dem
de x266 kort er faktisk okay billige i tyskland - men jeg tar den lige med ro og får gæsteartiklen på plads. nej gu gør jeg ej - de ryger sgu på dba - det kan være der er en fotograf som kan bruge dem - de er jo helt nye og er "fejlkøb" kan man vel sige
Men så ved vi da at PCI-bussen faktisk er ret god - det er CF-kortene og deres UDMA-godkendelse som sætter loftet - men igen RAID0 med 4 kort SKAL man gøre.
og dejligt at cpu brug er på nulpunktet i UDMA mode modsat PIO
🙂