8800GT System Sentinel problem

Diverse d.  29. februar. 2008, skrevet af DaMooze
Vist: 243 gange.

DaMooze
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-02-2008 16:04:46
Svar/Indlæg:
469/83
Hey
her for en måneds tid siden begyndte min system sentinel at rapportere at grafikkortet ikke fik nok strøm og derfor blev downclocked.. havde kørt med det en 2 måneders tid inden i samme setup uden problemet.

kører med et Inno3d grafikkort og et Gigabyte P965 DS4 motherboard.
har googled mere end det burde være lovligt tilladt og har prøvet diverse updates, bios flashes (inkl evga tech support beta bios,
dog ikke den de har sendt ud, men et link en lagde op) uden held.. dog har jeg fundet ud af at hvis jeg går ind i bios på bundkortet og ændre min fsb et enkelt hak og så starter op, så virker det indtil jeg næste gang har haft computeren slukket..

har også prøvet at køre uden OC, standard settings, 2 forskellige motherboard bios og at give lidt ekstra strøm til kortet via bios, men intet har hjulpet..

så nu står jeg lidt på bar bund, er et mobo update det eneste der ville kunne afhjælpe problemet permanent ?

Mvh Damooze 😐
MadsAG
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-02-2008 16:07:15
Svar/Indlæg:
5421/53
Du kunne evt. prøve at smide Molex stikket i bundkortet - men jeg ved ikke om den hjælper på den første PCI_E Port.

Har du tjekket kablet til grafikkortet? - Evt. prøv at sætte det i igen.


CaBoOzE
 
Overclocker
Tilføjet:
29-02-2008 16:12:50
Svar/Indlæg:
423/29
Prøv at smut ind i msconfig og forsøg at slå den der Nvidia helper fra. Væk fra opstart med den, det fiksede mit problem med det der downclock. Jeg har dog et 8800GTS.


DaMooze
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-02-2008 16:58:05
Svar/Indlæg:
469/83
#1 har også tjekket alle kabler godt og grundigt igennem :)

#2 har ikke nogen helper derinde ?.. kun nwiz :)