Superbruger
Tilføjet:
01-03-2008 14:07:20
Svar/Indlæg:
246/38
Nu har jeg så, langt om længe fået min vapo op at køre, men jeg har et par enkle spørgsmål, ang indstillinger.
Jeg har købt systemet brugt, eller det har været brugt i 14dage ca, og så er det bare blevet stillet hen.
Men ham der har haft det før, har indstillet på chillen, og det ser lidt "tumpe" ud, det han har lavet.
fan1 + fan2 + pin heater, er stillet ned på 30%.
Jeg ville så gerne høre, hva der er det mest anvendelige, altså uden at det ska lyde som en jetjager, men stadig kunne køle et udemærket OC system.
Jeg har isoleret, så godt som det nu er muligt, efter diverse guides herinde, så det burde ikke være noget problem.
Vil gerne have at det køler så godt, som overhovedet muligt, og stadig så det er til at være i nærheden af.
Dertil har jeg så et spørgsmål omkring mit bundkort.
Jeg har et Asus A8N32 SLI Deluxe, og jeg kan simpelthen ikk lure tricket til, hvorfor det ikke vil køre stabilt over de 318fsb.
Kan det være chipsættet som bliver for varmt, eller vil bundkortet bare ikke køre meget mere end 3ghz på cpuen ?
Har været på jagt efter et DFI til min Opteron, men det er jo nærmest umuligt at finde sådan et board idag.
Hører gerne på råd og fif til hvordan jeg kan opnå den maximum mhz med det her, efter min mening, skidte board.