#54 Ja jeg forsvare Phenom, for der har været en masse kritik af den som folk ikke har grundlag for at komme med, det minder mig om dengang Q6600 lige var kommet - Der kritiserede folk også den, uden de havde en ide om hvad de snakker om - Med den grund at den fik en dårligere FPS i spil test - Jeg tror ikke dem der købte Q6600 dengang har fortrudt det og jeg tror heller ikke dem der køber phenom fortryder det.
Det jeg vil sige er bare, at der ikke er grund til at kritisere noget som vi ikke ved hvad vil yde i fremtiden. Den dag vi ved hvad det kan, så kan vi kritisere det - Hvis det er berettiget.
Og 8800GT sammenlignet med 3870 - Jeg synes helt ærligt, at de 2 grafikkort ligger så tæt op af hinanden så det er ligemeget, også selvom dx10.1 ikke giver 8800 et nederlag. Og så er det forkert at kritisere hvad manden vil købe.
Jeg render jo ikke at kritisere folk der køber core2duo, fordi jeg personligt mener Q6600 og Phenom er et bedre køb - For det er min personlige mening, som måske slet ikke holder i virkeligheden. Hvorfor så gøre folk kede af det, når deres køb slet ikke er dårligt.