-> #0
Jeg kører det med alt på "high" med undtagelse af physics, som er sat til "very high". Det ligger på omkring 30-40 FPS, og jeg oplever ingen drops. Den eneste store forskel på vores systemer er; dual vs. quad, 2 GB RAM vs. 4 GB RAM og så 8800 GT vs. HD 3870.
Opløsningen er 1440x900, hvilket svarer ret godt til 1280x1024 på din computer. Jeg kører med Messenger, Steam og CCC åben. Ingen antivirus eller andre programmer ligger i baggrunden. Aero er slået til og jeg kan uden problemer alt + tab'e ud på desktoppen og tilbage igen. Mit CPU-usage ligger på lidt over 50 % (hvilket der evt. ville svare til 100 % på din?!), og som sagt, så kører det flydende.
Når vi lige mødes igen, kan vi jo prøve at smide det på min computer, og så kan du selv få syn for sagen. Jeg kører uden tweaks eller noget som helst. Personligt, så ville jeg mene, at netop dual vs. quad og 2 vs. 4 GB gør den store forskel. Når jeg har kørt benches, ser det ikke så imponerende ud mht. tallene, men selve spillet kører flydende. Selv når der er fuld skrald på (det kommer du til senere 😀) så kører det flydende.
Du kan evt. prøve at installere det lille mod der hedder "Crysis natural mod" (Google er din ven) og se om der er forskel. Der er jo nogle som mener, at netop en af grundene til at vælge ATi frem for nVidia er, at ATi's ydelse er meget jævn, hvorimod nVidia hopper lidt op og ned. Jeg skal ikke kunne sige det.
Hvis du har mod på det, kan du jo prøve at tage dit grafikkort med ned til mig, og så kan vi se om der er forskel på din og min computer dér, og omvendt når jeg engang kommer til Randers eller Tjele 😉