Tak for alle jeres svar! Ja der er en skærm med, det havde jeg da helt glemt at anføre. Det er en HP w2007v skærm der står til 1820 kr. på edbpriser. Og ja der er også 32 bit vista med. Lidt mærkeligt at de putter 4 gb ddr2 ram i når de lige efter skriver at kun de 3 gb kan udnyttes pga. systemressourcer 😕 )
Om nit forbrug/behov: Jeg er ikke den store gamer, men bruger hovedsageligt computeren til multimedier, bla. videoredigering. Desuden er jeg typen der har en del programmer åbne af gangen (medieafspiller, photoshop, word, firefox Explorer, Songbird) + 4-5 mapper + har ofte omkring 10 faneblade åbne af gangen i firefox bla. en masse musikblogs som jeg gerne vil kunne bladre i uden forsinkelser.
I forhold til den pc der blev linket til på topdata - er en quadcore dobbelt op på core2duo rent ydelesesmæssigt? Hvordan kan det være at computerne her og i andre netbutikker har mindre harddiske end computerne i supermarkederne? Pc'en fra topdata har 2 gb ddr2 ram hvor pc'en fra netto har 4. Er dette ikke en væsentlig forskel?
Hvordan er AMD Athlon ift. Intel? Jeg har en ide om at intel er bedre kvalitet?
Tusind tak for jeres hjælp gutter :) sætter pris på det!