Intet skærmbilled efter tilslutning af CRT

Grafikkort d.  02. marts. 2008, skrevet af Kallaen
Vist: 342 gange.

Kallaen
 
Superbruger
Tilføjet:
02-03-2008 22:13:35
Svar/Indlæg:
165/25
Hej.

Jeg ville se film en dag, og i stedet for at flytte mit TV og det hele ind i stuen prøvede jeg at sætte min PC til et gammelt Sony CRT 28'' TV, intet skærmbilled på CRT skærmen men skærmbilled på min egen Samsung PC skærm, prøvede så at skifte med forskellige opløsninger osv. uden held. Til sidst blev vi enige om at flytte mit 32'' LCD tv ind i stuen og koble det der til - CHOK! - Intet skærmbilled overhovedet, ikke engang på min egen PC skærm. Den viser til Windows XP Loading Screen og så når den er lige ved at gå ind i Windows siger den der ikke er signal.

Jeg har prøvet at tage andet grafikkort i, det hjalp. Jeg har prøvet at sætte samme opsætning til som da det gik galt - altså CRT + Samsung skærm sat til, booted Windows og gik ud ved indgang til Windows. Så vi droppede det og det blev ikke til en herlig film aften.
Den gør stadig det med at boote windows og sige intet signal lige når windows er loaded, opløsning, så vidt jeg ved, men jeg kan ikke komme til at instille på det da CRT skærmen ikke registrer det og min Samsung PC skærm hellere ikke gør.

Hvad kan jeg gøre!?
Jeg kan selvfølgelig bruge det andet grafikkort, men hvor sjovt er det til gaming, et 6600GT hvor det er mit 8800GTS - 512mb XFX Alpha Edition kort der har fået problemer :(

Har prøvet tilslutninger med DVI-HDMI, Scart stik (omformer), S-video, VGA...

Håber i kan hjælpe.
Håber det er nok info xD
FnaX
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2008 00:05:14
Svar/Indlæg:
4156/111
har du prøvet, med dit 6600GT at reinstallere driverne? Altså fjerne driverne HELT først og derefter installere dem igen?


Kallaen
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2008 06:30:32
Svar/Indlæg:
165/25
Nej, men jeg tror det kan gøre det. Havde jeg ikke lige tænkt på. Tak. :) Tjekker lige op på det når jeg kommer hjem engang ved aftenstid.


Kallaen
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2008 20:28:37
Svar/Indlæg:
165/25
Virkede, selvfølgelig! Tak! :)